gulapikk magnezyum da kullanıyordum ama sürekli sık ve uzun süreli oluyordu bende ısrarıö üzerine doktor um normal dese de muayene etti açıklık vardı rahim kısalmış tı ve sancı çıkıyordu daha 29. Hafta daydım ve post sahibi kişinin de sancısı çıkmış eğer magnezyum geçirmiuorsa ihmal edilecek Bi durum değil maalesef