ysmn_kck17 Zekplt Ahaha aynı ben bak çok sevindim 😃 ben 70 sayıyorum . Cumartesi gelse bende herşeyin yolunda olduğunu ogrensem çok rahat edicem ☺️☺️
Zekplt ysmn_kck17 sıkıntı yapma canım birşey yoktur normal bunlar havalarda sıcak yanıyoruzzzz😀 bazen içimin yanmasına evde bağıra bağıra Allahım duy sesimi yağmur diyorum eşim gülüyor 😀
ysmn_kck17 Zekplt Ahahahah bende hem havalar sıcak hem ev yanıyor sinirden ağlıyorum 😃😃 çıkamıyoruz dışarıda yasaklardan dolayı hormonlar o biçim 😃
ysmn_kck17 angel123 Allah’ım dermansız dert vermesin benimki dert bile değil sadece endişelerim her anne gibi . Ne derdiniz varsa Allah’ım yâr ve yardımcınız olsun . Evet haklısınız nelerini görüyoruz
Lilo Ben seker yükleme yaptirdim hic bir sorun çıkmadı ama su içmekten kendimi alamiyorum. Sismemek icin yürüyüş yapiyorum ve su iciyorum. Az icsem hemen ödem oluyor hissediyorum
angel123 ysmn_kck17 ben hiç su içemiyorum da ondan dedim çok korkuyorum bişey olur diye ama cidden elimde değil patlayacak gibi oluyorum😔
ysmn_kck17 angel123 Benim bu zamanlara kadar aklıma geldikçe su içerdim susadigimdan değil çok şükür de birşey olmadı şimdiye kadar ama ihmal edilmezse iyi olur tabikide 😊
Cansu26 ysmn_kck17 ben 4 lt içiyorum doymuyorum hava sıcak ve zaten ihtiyacınız var ki içebiliyorsunuz 🥰
ysmn_kck17 Cansu26 Aman aman içeyim şikayetim yok tabikide başka skinti olmasından korkuyordm onlarlada alakası yokmuş anladığım kadarıyla 🤭
MDT ysmn_kck17 havalar ısındı ondandır. Ben hamileliğin başından beri çok susuyorum bir ara dondurma, buz falan yemek istiyordum o istekler geçti ama çok istememe rağmen su içemiyorum maalesef midem bulanıyor 🤢 o yüzden içebiliyorken için me güzel
ysmn_kck17 MDT Dondurma vazgeçilmezim oldu havalar ısındıgindan beri ama insan fazla kaçırınca da korkuyor içindeki şekerden dolayı . Çok şükür suyu bu kadar kana kana içeceğini hiç bilmezdim
Ozlem23 ysmn_kck17 valla bende çok susuyorum gece hele koca şişeyi bitiriyorum sabaha kadar şeker yükleme yaptırmıştım normal çıkmıştı suyunda öyle az değil yani yeri olmadığı için azaldı tabi son 9 sayıyoruz çünkü ama doktor bir sorun olduğunu söylemedi ben bı sorun olduğunu düşünmedim 🤔😊😊