Sevgili anneler size birşey danışmak istiyorum . Son tremestir dönemine girdiğimden itibaren suya doyamıyorum . Normalde çok suyu midem almadığı için bu aralar içtiğim su aslında normal insanın tükettiği kadar 2 bucuk 3 litre olması gerektiği gibi ama hiç böyle birşey daha önce yaşamadim . Netten baktım şeker felan diyor ama tansiyonum ve degerlerimde normal . Diyeceğim oki acaba aminyon sıvısı yetersizliği yaşıyor olabilirmi bebeğim herhangi bi sizintim da yok cok şükür. Evet diceksinizki bunu en doğru doktorunuz söyler size randevum cumartesi günü ama belki böyle bı durum yaşamış anneler vardır . En azından düşüncelerinizi ogrensem yeticek bana . Teşekkür ederim şimdiden ☺️