Deniz Güleryüz çakmaka gidiyorum bende 29 haftalık hamileyim en başından beri beraberiz kendisinden çok memnunum çok ilgili ve kibar sakin bir doktor insana güven veriyor bence, şöyle ki daha önce tedavi için gittiğim bir doktor ne ilaç verdiğini bile hatırlamıyor bana soruyordu Deniz hanıma kendim gebe kalıp gittim her gittiğimde ismimle hitap etmesi ve önceki görüşmemizi unutmaması bile benim için artı onun dışında her soruma cevap veriyor ilgileniyor çok memnunum 😊