N1i2s3a4- Ben gebeliğimin ilk dört ayında Yıldırım Doruk hastanesi Muzaffer Temur beye gidiyordum ve gerçekten çok memnundum ama doruk hastanesi biraz pahalıcı olduğundan bıraktım. Sonra şehir hastanesine başladım 37.haftama kadar orada Yaşar Can beyle devam ettim ama zorakiydi, en son bazı şeyler yaşadım ve onu da bıraktım. Şuan 39+1 haftalığım Özel Hayat Hastanesi’ne Gonca Oğurlu Pakay hanıma gidiyorum, gayet memnunum tatlı bir doktor uzun uzun bakıyor tavsiye ederim fakat aynı hastanede Naile Gökçe Akagündüz hanım daha çok tavsiye ediliyor