Doktora ilk sorduğum soruydu sanıyorum, ilk üç ay gibi bir kısıt koymadı, sadece günde bir fincan kadar sınırın olsun dedi. İlk üç ay şiddetli mide bulantısından kahveyi değil yemeği bile gözüm görmedi ondan içemedim hiç. Ama 13.haftadan sonra düzeldi, ben de sütlü tüketmeye çalışıyorum, her gün olmasa da haftada 4-5 gün tüketiyorum.