Sevim1609 ben hamile olduğumu bilmeden saçımı boyadım,daha çok yeniymiş gebeliğim,öğrendikten sonra internete bir girdim kahroldum neler neler yazıyor doktora gidene kadar neler çektim.sonra doktoruma sordum bilimsel bir kanıtı yok dedi ve şimdiki boyalar bebeğe zarar vermez dedi.Derin bi oh çektim sonra☺️16 haftadayım çok şükür iyiyim inşalah böyle devam gider🥰🤲sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle bebeğinizi 🤲