Sizinle aynı görüşteyim, hamilelikle birlikte vücudumdaki toksin birikimini azaltmak için şampuan, saç kremi, el sabunu vb kozmetik ürünlerin hepsini değiştirdim. En toksik maddeler; bunlar paraben, silikon ve daha onlarcasını şuan dünya tartışıyor. İçinde paraben, silikon, renklendirici bulunmayan Şu şampuanı almaya başladım ve çok da memnun kaldım. (pomellos, Migros’larda var) https://images.app.goo.gl/PBBA7oWP6TY8AehNA
Bütün gün maruz kaldığımız toksinleri ve sürekli bunları vücudumuzda kullandığımızı düşünürseniz; Ayrıca Dalan’ın sıvı sabunlarını almaya başladım..yine Sls, alkol, paraben, silikon ve peg içermiyor..
Saç kremim; Urban Care; silikon ve paraben içermiyor. Doktorum 3. aydan sonra saçlarını boyatabilirsin dedi; ben tercih etmiyorum; 9 ay boyunca yavrumu toksik ürünlere maruz bırakmak istemiyorum; zaten günümüzde her şey endüstriyel; yediğimiz sebze ve meyveleri bile seçmeye çalışıyoruz; ben kişisel tercihimle keşfettiğim ürünleri paylaştım. Bu arada Not: Ailem yıllarca kuaför, güzellik salonu işletti; kozmetiklere karşı çok bilinçli yaklaşmak lazım; özellikle bebeklerimizin sağlığı için🙏🏻 Sevgiler; yavrunuza sağlıkla, ferahlıkla kavuşmanız dileğiyle…