Mooommyy1 Geçmeyen her ay neredeyse tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var , bugün idrar sonrasinda vajinal yanma yasadim.simdide kasiklarimda bicak batmasi gibi agrilar var . Yinemi enfeksiyon oldu acaba 🤦♀️😭
Gisemmmm Mooommyy1 idrar yolu enfeksiyonu geçmeyen bi illet 2.5 senedir geçmedi gecmeyecek galiba daha ümidim yok 🤦♀️🤦♀️
Elif5361 Mooommyy1 benimde geçmedi bugün tahlil yeniledim yine var yine var 🤷🏻♀️Suda eriyen bi ilaç verdi bu sefer onu deneyecez bakalım öyle yanma vs olmuyor bende arada bi kasık ağrısı ama korkmuyor da değilim bebek için
Aysobaciniz Mooommyy1 geçmiyor gerçekten enfeksiyondan dolayı artık kanama yapıyor vajinal bölge 😞 krem kullanıyorum çamaşır değişiyorum sirkeli suyla temizleniyorum ama azalmadı 😞
esmerrmm Gisemmmm geciyor ilaclarla ama sizin daha sonrasinda cok dikkat etmeniz lazim basit buldugumuz ama aslinda dikkat etmemiz gereken konular var 🙂
Mooommyy1 Elif5361 bende gecen ay 5 gun suda eriyon balik yemi gibi bir ilac kullandim suan tekrarladi yine galiba …bende en cok bebek icin korkuyorum malesef .😭
Ouzc Elif5361 kültür de mi çıkıyor benim idrarda bakteri çıktı bol ama doktor kültür temiz diye ilaç vermedi
Mooommyy1 @Gisemmmm gebelikten önce benimde malesef sık oldugum bi olaydi ama isin icine gebelik.girince cok korkuyorum erken dogum vs falan diyolar cevremdekiler cok tedirgin oluyorum
Gisemmmm Mooommyy1 banada doktorum öyle dedi erken doğum olur falan die ama çok şükür öyle olmadı kızım 38 haftalık dünyaya geldi kafana takma inşallah vaktinde doğar kucağına alırsın bebeğini
Elif5361 Ouzc Normal idrar tahlilinde enfeksiyon çıkıyor korkulacak derece de değil dedi ama fayda görmek istiyorm artık
Gisemmmm esmerrmm iç çamaşır sürekli değiştir pamuklu olanlardan kullanıyorum gittiğim tualete benden başkası gitmiyor daha ne yapabilirim bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️
Mooommyy1 esmerrmm yaa inanin bende sonrasinda fazlasiyla dikkat ediyorum dun biraz disarida oturdum corap yoktu galiba ayaklardan soguk aldim ondan oldu
esmerrmm Gisemmmm evet gunluk degistir ama ütüleyip mikroplari oyle ölüyormuş . Bol suyla yikanman gerekir ve bol su icmen gerekiyor daha once ilac kullandinmi . Ben daha once klinige gittigimde agizdan alinan iki tane hap yazmisti ve üromisin şaşe kullandim iki tane geçti cok şükür
esmerrmm Mooommyy1 daha once ilac kullandiniz mi ben daha ince klinige gittim ve bana agizdan alinan hap vermisti ve toz üromisin şaşe onlari ictikten sonra şükür biseyim kalmadi