momsboys Hayırlısı bakalım sağlıkla gelsinler bebislerimiz. 2 hafta çok değil her bebeğin genetiği vs farklidir. Ama doğumu zorlastirmaz inşallah Sezaryene karşı değilimde çabuk toparlanmak istiyorum tam tayin ve ev kuracağımız dönemlere geliyor ayaklanmak istiyorum hemen.