Miskokulum35 Annecik_ daha önceden kalıp ağda kullandım vivet ama artık göremiyorum o yüzden kuaföre gidiyorum
Deletedmom_5 Miskokulum35 zaten yapamadığım icin burda başlık açtım normalde kendim ağda yapardım göbeğim büyüdüğü için zor oluyor
Mul Deletedmom_5 jilet aynı jilet tek farkı kalın jel barları aşırı kaygan oluyor oda rahat bir kesim sağlıyor birde oynar başlık olması da hareket kabiliyeti açısından iyi tabi ki
Yenianne241 Deletedmom_5 kesinle aynı değil bende ilk defa aldım veet markasını asla kesmiyor ve o kadar güzel alıyorki aldığını hissetmiyorsunuz ben daha önce kullanmadığım a çok pişmanım
Mortaleks1 buiyimi evet ben alırken kutunun içerisinden 2 başlık çıkmıştı sonra ekstra 2 başlık da kendim aldım başlıklar daha sonra ayrı da satılıyor 10 aydır kullanıyorum yaklaşık 4. Başlıktayım siz düşünün körelme falan da yapmıyor hemen öyle
Cansu101706 Deletedmom_5 canım ben kullanıyorum sadece başında kayganlaştırıcı jel var . O etinin keslmesini önlüyor. Suyla birleşince kolay alınıyor. Yoksa jilet kısmı aynı
berilkus Deletedmom_5 Yok canım ne farklı olacak… Sadece tahriş etmiyor, tutuşu rahat, başı hareket ediyor o kadar.