Saganak bnide 2ay kayinvalidem bakti suan annemin yanndaym 1 ay oldu.bendr Evime giremiyorm kokuyo diye.bulantilar kusmalri saymayim bile.bulantiya care buldum ilac varda kokuya yok malesef.esimle sefil oldk o annesinde bn annemde.hamilemiym hastamym bilmiyorm.millet ne rahat geciriyo bizse yatalak.bi de aglama krizlerm var bi basliyorm aglamaya valla hickira hickira hmde.evde tek kalamiyorm darlaniyorum boguluyorum kndimi disari atiyorum .ay ben de cok fena geciriyorm ya off