Sinyoritaaa normal kendini neden üzüyorsun💗 bebeğin için sabret canım benim. Bende senin gibiydim ama sonrasında rahatlıyorsun en başlar çok zor..
ben 37 haftalığım hala daha oluyor bulantım ama bebeğin hareketlerini hissedince hiçbirşeyi düşünmüyorsun 😍 pes etme sabret