MKrasnic Zehra333 ben çok hafif gördüm canım, bence yarın tekrar yap. Ben adetimden üç gün sonra yapmıştım böyle çıkmıştı sonra da kan verip hamile olduğumu öğrenmiştim ama değerim de düşüktü çok yeniydi yani. İnşallah hayırlısı olsun 👼🏻❤️
HavvaMerve Zehra333 Çok net gözükmüyor da alabilirsen erken gebelik testi al onu yap canım ben şuan 27+4 haftalık hamileyim evde ki idrar testim de çıkmamıştı mesela 🤦🏻♀️
Demetkan Sabah uyanır uyanmaz yenile canım bundan bir tık koyu çıkması lazım hafif koyuydu benimde kanda çıktı sonra inş seninde öyledir 🙏🏻💕
HavvaMerve Zehra333 Biraz bekle yada erken gebelik testi al onunla bir yap canım inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼
OzknMelike Zehra333 benimde böyleydi kuzum yakınında özel hastane varsa git kan ver bence once ara mesaj atsınlar polis icin belirsizlikten kurtulmuş olursun rabbim gönlüne göre hayırlısını versin
Zehra333 OzknMelike görev kağıdım var zaten kanu çalışanı olduğum için testte görmeden kab vermek istemiyorum
D-uysal Zehra333 💃💃💃 tebrik ederim sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰 sıkma canını herkes kendi derdine düşmüş
3MelekAnnesi3 Zehra333 malesef kuzum o kadar yakından dikkatle baktım ama silik dahi göremedim sen flashla alt taraftan bak cizgi var mı diye
Balonnnnn Zehra333 bir kaç gün sonra yapsan daha net olur sanırım. Ben de senin gibi erken yapmıştım testi sabretmek zor gerçekten hamile olduğumu bildiğim halde (hissetmiştim çünkü ) çıkmadı testte. Bir şey deyipte boşuna umutlandırmak istemem açıkçası.