Az önce gebelik testimi paylaştım herkes farklı farklı yorumlar yapmış yok kullanıcı adımı nasıl değiştiririm yok gönderimi nasıl üste taşırım moderatör de bebek isteyenler etiketimi kaldırmış moderatör etiketi eklemiş gerçekten ayıp ya bi sorunuz varsa ayrı post açın sinir oldum testim falan yalan oldu sayenizde hevesim kursağımda kaldı