Eymeniminannesi Kizlar bana tekli turk kahvesi makinasi onerirmisiniz? Hic bi fikrim yok, simdiden tesekkurler.
Shn16 Eymeniminannesi oneriden ziyade ben bosch n kahve makinasini aasla tavsiye etmiyorum onu soyleyebilirim😅 sanirim arcelik kahve makinasi konusunda cok daha iyi birde arzum okkadan cok memnun olan vardi. Turk kahve makinasi dimi bu arada 🙈
anneyim_33 Eymeniminannesi kayınvalidem kendi annem ve ben Sinbo kullanıyoruz cnm 90 a almıştım geçen sene memnunuz
Dilekcnkn Eymeniminannesi Korkmazın aldık biz güzel ama ben sinbonun daha çok seviyorum uygun olmasına rağmen iki evde içtim köpük falan muhteşem yapıyor ☺️
Busbushatun Eymeniminannesi karaca hatr var bende sutlu de yapıyor sıcak cıkolata fılanda yapıyo teklı 400 e almıstım
Yaprakdokumusever Eymeniminannesi ben korkmazınkini kullanıyorum çeyiz setinin içinden çıkmıştı basit bişey ama iş görüyo pahalı olanlarda da kahve içtim bence tatları aynı 😂
Kimkibu Eymeniminannesi ben arçelik telve 2 cezveli olanı kullanıyorum yaklasık 5 senedir aşırı memnunum kendisinden tavsiye ederim😊
Nurayademir Eymeniminannesi ben gecen yıl altus’unkini aldım tekli cok guzel 250₺ ye almıstım gecenlerde migrosa gelmiş 353₺ mi 263 ₺ mi ne yazıyordu yanlıs olmasın