cansuyldz33 mavsnz38_ bende bekliyim doktorum alırım ama kuvezde kalır ne olur ne olmaz bekleyelim dedi 38i
drn05 mavsnz38_ erken değil mi ya? Sezeryan bile olcaksa durabildiği kadar dursun bence ama doktorlar bilir
Aysenes mavsnz38_ keyfiyse karşıyım o bebeğin daha anne karnına gelişimi devam ediyor 1 gün bile fark eder. Ben 36+5 de doğurdum ama benm oğlum kendi geldi ve kuvezde kaldı premature oldu düşük kilo ile doğdu kiii kilosu iyi olsa bile beyin gelişimi veya başka orğanlarının gelişimi devam ediyor.
drn05 vezza06 kaç kilo doğdu 37 de. Bugün kontrolüm vardı 2700 kilosu bana az geldi ama siz tecrübelisiniz
vezza06 drn05 benim kızımın gelişimi normal değildi sigara kullanıyordum o dönem ondan dolayıymış 2100 doğmuştu ama senin bebeğinin kilosu normal 🙂
Lalihhhh drn05 bende 36. Haftadayim bugün gittm. Doktora 2.560 gram yani korkmayin doktor. Bana minyon bir. Bebek dedi , gelişimi 3 hafta geride olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi bu arada gittiğim hastanede baya iyi hastası olan bir kadin
Tubasel5 Aysenes ciğer geliştirici vurulmuşmuydu. Birde neden erken Doğum oldu . Benimde riskim var 35. Haftadayım ondan soruyorum böyle 😊
Bsmlh Zhrblt valla canım ölçüm 3000 üstüydü ultrasonda ama doğdu 2600 saglıklı yanımda elhamdulillah 🤲
Zhrblt Bsmlh oh oh çok şükür tam ideal kuzum kilosu zaten kucağında olsun kollarında gözünün önü yeter elhamdülillah sağlıkla büyüsün inşallah minik 🥰
Bsmlh mavsnz38_ suyu azdı dırenc vardı sancım cok sıklaştı durdurmaya çalışırken eskı sezeryan yerim inceldi bebegı aldı hemen yoksa yırtılır dedı bu sancıya eskı sezeryan yeri
Meyraninannesi Ben de sanırım 37de yapıcam. Preeklampsi gecmisim var, bu gebeliğimde tansiyonum çıktı ama ilaçla kontrol altına aldık. Doktorum 37ye kadar gelirsek 37de alicagini söyledi.
Aslanannesiayse Meyraninannesi benimde gebelik zehirlenmesi nedeniyle erken doğumum oldu şimdi bunda alfamet kullanıyorum + coraspin bitti kan sulandırıcı iğne başladı 39 da alırım diyo doktor 🤷♀️
Medilifegun mavsnz38_ doktorum bir aksilik olmadigi surece 39 dan önce asla sezeryana almam dedi ama kizim tam 37 haftalikken geldi birbsorunu olmadi ama kuvoze de girebilirdi
drn05 Lalihhhh doktor hiçbisey demedi kiloyla ilgili de ben taktım biraz. Rahatladım yinede çok teşekkür ederim. Rabbim bizlere de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
MerveSglk95 mavsnz38_ 37,3 de sezeryan doğumla doğdu oğlum bende kolestaz ve preeklemsi vardı 3,200 doğdu kuveze girmedi