Pembepanterr Canım ben de sağlık ocağında yaptırmıştım testi maalesef aynı günde çıkmıyor bana Labim habim mi Onun gibi bir site adı verdiler bir de şifre verdiler ertesi gün buradan bakabilirsiniz dediler çünkü sağlık ocağında labaratuvar olmadığı için onlar araçla laboratuvara gönderiyorlar bu şekilde biliyorum hayırlı olsun canım inşallah