Pembepanterr Kızlar kan verince ne zaman cıkıyor sonuc internetten bakıcam ertesi gün gelirsin sonuc için dediler ama aynı gun internetten öğreniliyormu
midekoruyucu Pembepanterr bizim sağlık ocağı ertesi gün demişti, e nabıza da 1 ay sonra yüklüyolarmış 🙈 mecbur gidip ertesi günü almıştım. Heryerde farklı bildiğim kadarıyla aynı gün alan da varmış 🤷🏻♀️
Esen3535 Pembepanterr nerde yaşıyorsun ben izmirdeyim internetten halk sağlığı laboratuvarı da bakmıştım kan aldığı barkoddan vermişti sonra oraya girip bakmıştım
Elifsevviinn Hastanelerin görünüyor da sağlık ocağını bilemedim. Sağlık ocağına sabah verirsen akşam çıkar ama öğleden sonra verirsen sonraki gün çıkıyor
Pembepanterr Elifsevviinn Sabah verdim kanı bir kapıda site adı yazdı tcmi yazınca ordan görebilirmişim öyle söyledi hemşirem 😊
Pembepanterr metehaninannesiii Canım e nabız değil bir site adı verdiler kapıda yazıp bilgileri girince ordan görebilirsin dedi 😊
Pembepanterr midekoruyucu bana bi kagıt verdiler ordan görebiliyormusum bi site adı e nabız değil de 😊
Pembepanterr RuyasMom2 perşembe günü 67 cıktı yükseliş takibi için ikinciyi verdim bugün ondan merak ediyorum teşekkür ederim 😊
Pembepanterr Esen3535 Bende sordum bir site adı verdi ordan bakabiliyormusum ama bugün cıkar mı yarına mı kalır bilemiyorum normalde yarın gel sonucu almaya dedi 😊
Meleklerimmm3 Bulunduğun ilin sağlık müdürlüğü sitesinden bulabilirsin ben sağlık ocağında kan verdim akaşm Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğünden bilgilerini girerek sonuçlarımı gördüm hemşiremiz öyle bakabilirsin demişti
Aleynaa1 Pembepanterr bende sağlık ocağında test vermiştim saat 10 gibi falan bana da labim şifresi verdiler akşam 7 8 gibi ordan görmüştüm sonucu sende görürsün inşallah canım 🥰