synpolyanna canım öncelikle kadın doğum uzmanına gebelik düşündüğünü ve gereken testleri muayeneyi yapmalarını iste ben öyle yaptım sonrasında doktor sana değerlerine göre ilaçlarını vericektir ve bilgilendiricektir mesela benim d vitaminim düşüktü troid fazlaydı şeker fazlaydı ilaç kullandım ve folik asit kullandım hergün belli saatde düzenli olarak ikinci kutuya başladığımda hamile olduğumu öğrendim ve birde fazla düşünmemeye çalış bende çok kafama takıyodum sürekli aklımdaydı sonra aman dedim olursa olur olmazsa ol az hayırlısı dediğim ay hamileydim . Bebek aklıma geldiğinde kafamdan sayılar tekrarlıyodum örgü yapıyodum bebeği düşündürücek herşeyi gözümğn önünden kaldırmıştım . Oyuzden üzme sıkma canını allahım sana inşallah en kısa zamanda anne olmayı nasip eder