198697 synpolyanna canım benimde böyle çıkmıştı ertesi gün bi daha yaptım daha koyuydu şimdi 37 haftalığız inşallah vardır hayırlısı olsun ne kadar geçti adetin 🤲🏻💕
synpolyanna 198697 daha geçmedi canım 3 gün var beklemedeyim. Sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah rabbim🤲🤲
synpolyanna Mom850 sifirbeklenti midekoruyucu Bsrglpp Dyg61 Mervemercan Dilekcnkn kelebegimm07 Hamileyim-mutluyum [silindi] Yenihesap Zynp-246 LawyerEce aselinannesi0610 Simgekocan Gulsah60 ElifCrn Sogancik Ozgecomelek mavi_kus Masalimiz28 Reyhan- sifirbeklenti greybrde 198697 momof3 Ezgice0 Kızlar selam malesef bugün adet oldum inanmıyorum artık teste lekeye sizde inanıp benim gibi umutlanıp hüsrana uğramayın😭😭 her ayaynı şekilde umutlanıyorum salak gibi zamanı geldiğinde elbet olacak biliyorum ama vücudumun bana oyunlarından usandım eşime de idda ettim o kadar yine onuda heveslendirdim o da içine doğmış givi yok çizgi dedi bana of morelim çok bozuk😭😭
Sogancik synpolyanna sağol canım amin☺️ sen de aynen adetin geçikince kan verirsin. Hem değerin de yüksek çıkmış olur
momof3 synpolyanna Canım evet ben de bu şekilde öğrenmiştim şimdi 22+2 olduk oğlumla 😊 İnşallah hayırlısı olur hakkında kan vermelisin
synpolyanna momof3 oh oh maşallah 😇😇 rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah🤲 Adetim geçsin hemen vericem daha 3 gün var bakalım inşallah test doğrudur inşallah🤲
Ezgice0 Hayali bir çizgi görünüyor evet ama doğrusunu Allah bilir 💕 En doğrusu bir kan testi verin 😊Her şey gönlünüzce olsun inşAllah 🎀
Masalimiz28 synpolyanna amin inşallah çıkar yani bence yarın gidip yaptırın derim içinizde kalmasın en azından varsada ona göre daha çok dikkat edersiniz😇hakkınızda hayırlısı olsun😇
synpolyanna Masalimiz28 adetime 2 gün var bekliyim diyorum olmazsam giderim ama dün gece pembe leke geldi sol kasığım sızladıktan sonra ben inanamıyorum hala emin olamıyorum of of😖
Masalimiz28 synpolyanna Bendede aynı o şekilde silik çıkmıştı beklemeden gittiğimde düşük değerde çıktı 1 hafta sonra ise tam net çıkmıştı siz bilirsiniz ama dediğim gibi aklınızda şüphe kalsın istemiyorsanız gitmenizi tavsiye ederim
Mom850 synpolyanna ah canım Rabbim zamanını bilir sen sabırlı ol benim erken gebelik testim daha koyuydu geçen ay ama negatif çıkmıştı 2 gün sonra adet olmuştum bence adetin duzenliyse adetin gecikince yapmalısın
midekoruyucu synpolyanna üzülme canım benim 😘 Rabbim en güzelini verecektir belki de o yüzden bekletiyordur, sen umudunu kaybetme hiçbir zaman ❤️ Dualarım seninle 🥰
Ozgecomelek synpolyanna nasıl ya 😔 üzülme canjm benim rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur tez zamanda sağlıkla hayırlısı rabbim kucağını doldursun inşallah 🤲🤲
kelebegimm07 synpolyanna hiç üzülme ya zamani degildir herşey zamanında güzel sıkma canını Rabbim en kısa sürede sana da nasip eylesin inşallah 🙏🙏
synpolyanna Mom850 yok artık onada güvenmiyorum 10 gün falan geçmeden hiç birşeye inanamam artık. Leke için doktora gidicem bir şey mi var ona baksınlar bakalım
synpolyanna midekoruyucu yok ya inanki kuzum her ay hamilemiyim diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim🙏💕 güzel dileğin duan için🤲🤲