Yenihesap Canım lekelenmen varmış bence gebelik varsa bi ilac vs kullanırsın lekeler çokta masum olmuyor diye biliyorum bugün git test ver bence
synpolyanna Mom850 sifirbeklenti midekoruyucu Bsrglpp Dyg61 Mervemercan Dilekcnkn kelebegimm07 Hamileyim-mutluyum [silindi] Yenihesap Zynp-246 LawyerEce aselinannesi0610 Simgekocan Gulsah60 ElifCrn Sogancik Ozgecomelek mavi_kus Masalimiz28 Reyhan- sifirbeklenti greybrde 198697 momof3 Ezgice0 Kızlar selam malesef bugün adet oldum inanmıyorum artık teste lekeye sizde inanıp benim gibi umutlanıp hüsrana uğramayın😭😭 her ayaynı şekilde umutlanıyorum salak gibi zamanı geldiğinde elbet olacak biliyorum ama vücudumun bana oyunlarından usandım eşime de idda ettim o kadar yine onuda heveslendirdim o da içine doğmış givi yok çizgi dedi bana of morelim çok bozuk😭😭
Zynp-246 synpolyanna Bencede insaAllah vardır bende de böyle olmuştu büyük ihtimal lekelenmede yerleşme kanamasidir.Hak ’tan hayırlısı 😊
Sogancik synpolyanna aaa evet kabul edince açıldı. Ben baya görüyorum 2. Çizgiyi hayırlı olsun canım,🥰
Mihribancglr synpolyanna var gibi görünüyor Canım ben diğer çizgiyi gördüm çok hafif 3 gün sonra tekrar dene �nşallah mutlu haberlerinde gelirsin
synpolyanna Sogancik ay herkes görüyor eşimde şimdi diyo ben görüyorumumutlanma diyegörmüyorum dedim diyo😂😂 adete 3 gün var beklesem gecikince mi kan versem kararsız kaldım
Ozgecomelek synpolyanna inanın benim ilk hamileligim de iki gün geçmişti ve sizinkinden bile çok çok silikti değerimde 18 çıkmıştı ona rağmen çok şükür oğlumu kucağıma aldım içinizi ferah tutunca bence herşey yolunda sağlıkla gelisn inşallah 🤲💜