Nursel725 sadece karnı yok zayıf dedi kafasına göre karnı zayıf dedi gebelik şekeri varmıydı sende benim pandemi den denk gelmedi kaçırdım şeker yükleme testini ama çok aşırı yemiyorum hamilelikten öncede çayı kahveyi şekersiz içiyodum sanmıyorum olacağını ama nescafe içiyodum bazen bırakamadım şekersiz 2si Bi arada ondanda olablr artk hiç içmicem vitaminleri öldürüyor olablrmi acaba kafein