Kızlar doktor bebeğin kilosu iyi kafası kolları 33. Haftadayız 9.5 kilo aldım toplam karnım gergin pek yok kimse hamile olduğuma inanmıyofu 4 aylıkken çıktı karnım bugün doktora gittim rutin kontrol herşeyinin ölçüsü iyi sadece karnı yok zayıf yani dedi sağlıkocağına tahlil yaptırmıştım değerler gayet iyi çıktı bu doktora da baktı o tahlillere iyi dedi daha çokmu yemeliyim ama tıkanıyorum Bi tabak yiyebiliyorum akşam yemeğinde meyve daha mı çok yemeliyim ekmek sabahları kahvaltıda yiyorum tek akşam tıkandığım için yiyemiyorum tek yemek yiom napsam