Meless arzubldk 17+2den selamm 16.haftadan beri pıt pıt hissediyorum🧿 her şey güzel maşallah mide bulantıları vs her şey geçti. Bel ağrım oluyor arada o kadar
Dilekcnkn arzubldk 16+1 çok şükür sıkıntım yok bel ağrısı dışında sabahları arada bulantım oluyor o kadar ☺️
-Zeynepakms- haftamizdayiz 🤗🥰Çok sık olmamakla beraber yatınca oturunca hissediyorum hareketlerini böyle Bi balık kayıyor gibi icimde herseyden farklı çok güzel Bi his Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşallah🤲🤗
balbocegimm arzubldk 15+4cok şükür iyi gidiyor bulantilardan kurtuldum yeni rahatım suan şükür bide cinsiyetini ogrenebilseydim daha iyi olacakti
SevincGancali 14+2 haftamdayım. Çok iyi geçiyor maşaAllah. Her gün çok uyuyorum o kadar. 2 haftaya inşaAllah doktor randevum var. Bebeğimi görmek için sabırsızlanıyorum. Karnım bayaa belli oluyor şimdiden
arzubldk SevincGancali benimde öyle 6 aylık gibiyim benimde çarşamba randevum var 3lü tarama yaptıracağım inşallah bir şey çıkmaz 🙏
Ebru_ylmz SevincGancali ben de 14+3 günlük hamileyim 🤗 doktorun tahmini cinsiyet söyledi mi acaba benim doktorum 16 den önce söylemiyo ya uyuz 😂 emin olmak için