Merveee34 balıkesir sarımsaklıya 20 dk mesafede kayınvalidemlerin yazlığı var. Geçen sene oralar kalabalıktı. Çünkü pandemiden kimse otele vs gitmediğinden herkes yazlıklara akın etmişti. Hele bayramda biz evden çıkmadık. Yer yoktu hiç bir plajda. Eylül ekim dönemi yine gittim, evden çalıştığım için prdan çalışırım dedim. Hafta içi nispeten daha iyiydi ama hafta sonları yine kalanalıktı. Kayınvalidem normalde bu zamanlar burda kimse olmazdı ama şimdi çok insan var dedi.
kalabalık harici o tarafın deniZi temmuz ağustosta soğuk olur. Bazı günlerde bildiğiniz demir gibi soğuk olur. Şansışysanız belki güzel sıcaklığa denk gelirsiniz ama ben 5 senede 2 kere denk geldim. Alışık değilseniz giremezsiniz. Eylül ekimde çok güzel olur ama. Hava soğuk olsa bile deniz güzel oluyor.