Merveee34 2 sene önce kızıma hamileydim 6.ayımda Balıkesir’e gittik 4 günlük bir tatil için, o kadar güzeldi ki denize yakın bir otelde rezervasyon yapmıştık bu sene tekrar gitme şansımız olsa yine giderdik o derece güzeldi.. ekstradan sarımsaklı, Ayvalık, şeytan sofrasını günü birlik gezdik oralarda gezmeye değer yerlerdi. bu arada Ağustos ayı olmasına rağmen suyu soguktu ama çok güzeldi girince alışıyorsun :))