Nisanur18 bende burda anneleri gördükçe telaşa kapıldım bende çok fazla kıyafet almadım açıkcası. Yaz bebeği sürekli banyo yapacak çabuk büyür dedi ailem. Orta şekilde alırsınız siz de yenidoğan, 0-3 ay, 3-6 ay. Geç kalmadınız ama bayramdan sonra toplu almak yorar sadece o kadar.