Truman bizim de 18 Temmuz gibi görünüyor doğum ☺️ Ütüleme işlerini hallettim. Herşeyi hazır bi bakım ürünleri ile beşiği kaldı bir de kendi özel ihtiyaçlarım(terlik, emzirme atleti vs)ki üç haftaya da çanta hazırlarım herhalde valiz içi düzenleyicilerin gelmesini bekliyorum. Rabbim hayırla kurtarsın inşallah. Herşeyi internetten yaptım hiç gidip de gezemedim bu koronadan dolayı maalesef🤦♀️