Cnsemrh merhaba seni cok iyi anliyorum bundan bi kac hafta once acayip zongluyor du disim karanfil aldim koydum dis etime baya bi faydasi oldu onunla gecti diyebilirim bazilari karanfil yaginida oneriyor ben yagini almadigim icin karanfili koymustum direk bide buz da iyi geliyor bi posetin icine kucuk buz koydim poseti dis etime tuttun anlik bile olsa gecirdi insallah gecer tabi enfeksiyon var dedi disci bana agumentin yazdi ama ben kullanmadim antibiyotik oldugu icin