33.haftadayım efsane dış ağrısı çekiyorum görünürde çürük yok ne yapsam gelmiyo asla ama ne yapsam.. doktorum kağıt verdi dişçiye gitmem için. Dişçi röntgen falan cekcek muhtemelen , son trimester da olup da dişçiye gidip ilaç kullanan röntgen çektiren var mı zararı olur diye korkuyorum ağrıdan da duramıyorum 😔😔😔😔😔