Mom626 hiç düşünmüyorlar insan ne hale gelir, nasıl incinir, demorize olur.
O psikoloji insanı etkilemez mi ta ayrılmaya kadar hatta dibe indirmiş ama hamd olsun Allah vermiş.
Bende iş hayatı vs derken uzun ara verdim bebeğe on yılı geçti.
Benzer durum diycek muhtemelen Dr bana da bunu tahmin edebiliyorum o yüzden Rabbim ol derse olur ona sığınıyoruz nihayi.
Dr u aradım, gitmedim, (bana bunca uzun ara vs) “olmayabilir de belki 35 yaş sonrası şans çok az” dedi bunu duyunca daha da gitmedim, gitsem de size dediğini muhtemelen diyecek.