Çok haklısın, gerçekten çok iyi anlıyorum bu durumu. Herhangi Bi aksilik var mı yok mu diye neden 12 ay boyunca bişey yapılmaz bunu anlamıyorum. Bende her ay acaba yerleşme kanaması mı, ay 14 gün gecikti hamile miyim diye ümitlenmekten yoruldum. Eşim de artık her defasında üzüldüğüm için o da halime üzülüyor, acelemiz yok neden ne bu kadar takıyorsun diyor. Ama demesi kolay gerçekten, düşünmeyecek gibi değil ki. Yalnız değilsin 😔