Kızlar öncelikle hepinize rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏 uzun yada kısa olabilir şimdiden affola burada güzel normal doğum hikayeleri okurdum allahım inşallah benimde doğumum kolay olur inşallah derdim hamileliğim en başından bu yana kadar çok bir sıkıntım yoktu şükür ilk 4 ay birşey yiyemem dışında 45 kilodan 40 kiloya düşmüştüm daha sonra yavaş yavaş toparladım tabi 50 kiloyla bitirdim hamileliğimi gelelim doğum vaktine doğumuma daha 14 gün vardı Mayıs 15 16 görünüyordu 28.04.2021 te akıntıyla beraber belli belirsiz böyle bi kırmızılık gördüm gibi ama dikkate almadım regl ağrısı gibi bi ağrı vardı sağ kasığımda ertesi günü yine aynı şekilde oldu ilerleyen saatlerde biraz artmıştı dedim gelir ama şimdi değil teyzemlerde bu esnada ağda falan yapmıştık kuzenlerimle eşimde evde tabi o sırada 1 gün sonra 30unda sabah saat 09:00 da çatı muayenem vardı ilk defa ama ben doktoruma SMS attım yinede olanı oda hemen beni 2 kere aramış ve şikayetlerde artış olursa gelmemi söylemiş sonra gördüm ve öyle rahatsızlık vermediğini ağrım ağrı ve kanama artarsa bilgilendireceğimi yazdım neyse gece oldu yattım rahatım hiç birşeyden habersizim sabah kalktık teyzemle hastaneye gittik teyzemle oradan iş yerine geçicez birlikte doktorum çatı muayenesini yapacak üzerimi çıkarttım çatala çıktım (hiç korkmayın öyle acılı birşey değil hissetmiyorsunuz bile ) muayene ediyor o sırada benden birşey altı doktorum gözüme bakıyor ve açılman var dedi bende 1 cm falandır diye düşünüyorum kaç cm dediğimde 3 cm dedi ben şokum ve suyum patladı nasıl akıyor birşey korktum ama hiç çaktırmıyorum doktorum yatışını yapıcaz bugün doğurursun dedi bende ses yok beni temizledi sandalye istedi odaya üzerimi örttü teyzeme yatış işlemlerini halletmesini rica etti en başından beri normaldi zaten doğumum odam hazırlandı beni odaya götürdüler o Esnada şoku atlatamadım tabi daha 15 16 gün vardı üzerime önlüğümü giydirdiler odamızı süslediler damar yolum açıldı bekliyorum öyle saat 10:00 da yatışım oldu teyzem işe gitti bensiz ben kaldım annem yolda kuzenim yolda gelecekler eşimi aradım doğuruyorum eşyaları Al gel dedim birde Meryem ana otumu getirttim annem suya koyup okudu sağolsun ben ona inanıyorum 🤲🏻🙏 neyse bir süre sonra sancılarım hafif vuruyor geri gidiyor saat 13:00 civarı falan sürekli kaydettim sıkıldım yatmaktan beni kaldırmıyorlar sürekli açıklığıma bakıyorlar doktorumla konuşuyorlar açıklığım 7 cm olmuş ben ikinci soku yaşıyorum bu kadar kolay olamaz diyorum 🤣 sancılar böyleyse ne güzel doğum yaparım diye düşünüyorum saat 14:00 civarı falan sancılar bir gelmeye başladı bağırıyorum bir yerleri tutuyorum kimseyi gözüm görmüyor kapattım gözlerimi bitti bitti diyorum bağırıyorum dayanmam gerektiğini aklıma getiriyorum açıklığıma sancım geldikçe bakmaya başladılar canım yanıyordu tabi son zamanlar ve 9 cm doktorumu bilgilendirdiler yine doğumhane hazırlanıyor o sırada bana ebeler doğum esnasında nasıl ıkınmam gerektiğini anlatıyorlar yarım yamak duyuyorum sancısan ama tamam diyorum neyse beni ayağa kaldırdılar doğumhaneye inicez sancı bir vurdu ıkınma isteği geliyor eğilecek ebem dayan diyor sandalye geldi indik doğumhaneye herkes beni bekliyor kapıda o esnada girdim doktorum beni hazırlanmış bekliyor kaldırdılar çatala çıkmam gerektiğini söylediler adım attım basamağa sancı vurdu yine ıkınıyorum doktorum ıkın demeye başladı ebe şimdi buraya doğuracak diyor gülüyorlar gülesin var ama canımın acısına dermanım kalmamış sancı kesilince hemen çıktım sancımın vurmasını bekliyoruz yine 1 ıkındım 2 ıkındım doktorum bu son 3üncüde son nefesinle yapman gerek alıcam onu oradan dedi tüm gücümü toplayıp ıkınsamda nefes yetmiyor kesildi sancımda o sıra ve 4üncü son dedi ben doktorum ne derse onu uyguladım ama inanın ebelerimin olduğunu bile gözüm görmüyordu o sırada elimi tutan var başımı çeneme koymamda yardım eden var 4 üncü ıkınmamda dedim öldüm galiba birşey geliyor ama bittim gittiğim andı o sıra sonra doktorum biranda şimdi ıkınmayı sakince bırak yukarıdaki gibi burnundan nefes alıp ağzından ver demeye başladı direk uyguladım ve birşey balık gibi kaydı içimden birden ve dünyalar güzeli meleğim cennet kokulu yarim karşımdaydı bitti mi dedim onu gördüğüm o an bütün acılarım ağrılarım geçti gitti onu görmek o acıları çekmeme değdi inanın ki çok güzel küçüçük pamuk gibi birşeydi kızım 2700 kilo 49 cm doğdu temizlediler giydirdiler o sırada doktorum dikiş atıyordu kaç dikişim var bilmiyorum ama biraz zor tabi inşallah atlatıcam şimdi 2 günlük taze bir anne olarak hiç korkmayın ilk doğumum olmasına rağmen hep kendimi cesaretlendirdim ben yapıcam diye ve 4 buçuk saatte evladım kollarımdaydı sütüm geliyor bol bol emziriyorum ve şuan size yazarken hikayemizi maysam kollarımda emiyor kızlar bizden bu kadar hakkınızı helal edin uzun yada kısa olabilir dedim çok fazla uzun oldu kusura bakmayın ben meleğimi doyurmaya gidiyorum şimdi hepinize güzel doğumlar nasip olur inşallah ☺️☺️🙏