sumeyyee28 ben de aynı durumdaydım duphalac şurup içiyordum haftada bir dr içebilirsin demişti,ama son 10 gündür hurma ve ceviz yiyorum, hurma deyince paniklemeyin günde en fazla üç tane o da sabah kalkar kalkmaz bir de elimin altına sürekli ceviz koydum, her fırsatta ceviz atıyorum ağzıma, beni aşırı rahatlattı bir deneyin, ceviz tabağına sevdiğiniz diğer kuru meyvelerden de koyun! Bunları ilaç gibi değil de ara öğün gibi sürekli atıyorum ağzıma şifa Allahtandır inşallah sizde de işe yarar