synpolyanna Kbrasc ben inanamıyorum yalancı pozitif olanlarda varmış ama kahverengi lekelenmemde var kan vermem gerek adetime 2 gün var bakalım artık. Hayırlı olsun allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin darısı tüm isteyenler e inşallah🤲
Kbrasc synpolyanna amin ama bu test garanti bak benim regl günüm daha yarın ikinci betamda çok şükür değerimde yükseldi bu test doğru yani ama bence ver zaten çıkar hemen
synpolyanna Kbrasc yarın vericem hayırlısıyla inşallah 1 gün sonra sonucumu alırım hayırlısı bakalım😇 seninde yükselir inşallah 🤲🤲 haber et bizleri
Kbrasc bireylulmeselesii suan 2gün önce 14 ken bugün 40.20 çıktı normal mi daha tehlike devam ama dimi
herhangibiri Kbrasc erken öğrenmenin bir kötü yanıda bir türlü zaman geçmiyor, ilk öğrendiğimde 8di sonra 55 olmustu ama bir gün sonra regl oldum. Gönlünü ferah tut ve sabret, inşallah sağlıklı bir hamilelik geçirirsin.
bireylulmeselesii Kbrasc normal canım inşallah bi sıkıntı olmaz 2 ye katlayarak devam edecek o. 2000 olunca kese görünür doktor randevunu o tarihe ayarla
bireylulmeselesii Yagmurgel2020 bende dün beta 6 çıktı. Şimdi öğleden beri kanama yaşıyorum rengi de kirmizi bordo gibiye döndü betaya baktirdim ama henüz sonuç çıkmadı. Ben de kimyasal dan şüphelendim ama sizin de böyle mi olmuştu acaba..
Yagmurgel2020 bireylulmeselesii merhaba mesajınızı yeni gördüm sonuç ne çıktı acaba , ben öğrendiğim günün akşamı adet oldum yoğun ve ağrılı 10 gün sürdü
bireylulmeselesii Kbrasc salı gününe randevu alabildim canım beta ya tekrar baktirmadim. Adetim Normalde 5 gün sürer bu kez 2 buçuk gün sürdü. Bitti. Bugün kan pıhtılaşması ve genetik.testi yaptırdım sonuçları bekleyecegim salı da artık doktor ne derse
Kbrasc bireylulmeselesii nasıl yani bebek?bilmem valla benimde dün beta 124 oldu yükselsin iyice doktora gidicem
bireylulmeselesii Kbrasc benim yazmıştım ya canım. Düştü maalesef.. yani henüz doktora gitmedim salı ya randevu aldım ama düşük olmuştur dedi 2. Buçuk gün adet gibi kanamam oldu. Tekrar beta ya baktirmadim ama düştü belli
bireylulmeselesii Yagmurgel2020 bende öğrendikten 1 gün sonra adet oldum. 2.5 gün sürdü. Normal de 4 5 gün sürer. Tekrar da betaya baktirmadim salı gideceğim. Ama doktorum düşük yapıyorrsundur dedi 😑
Yagmurgel2020 bireylulmeselesii canım hiç üzülme bende öle oldum arkasına hemen hamişe kalacaksın inşallah sakn stres yapıp yumurtalıklarını küstürme 🙏🏼