Benimde sağda 4 cm büyüklüğünde idi öğrendiğimde, doktor gebe kalmana engel değil eğer çocuk istiyosan ilaç başlamayalım dene demişti. 3 ay sonra hamile kaldım kendiliğinden :) ve şuanda da kistim büyümüş 5 cm olmuş, 12 haftalık hamileyim ilerleyen dönemlerde ne olur bilemiyorum..Her hastanın takibi izlenimi farklıdır elbette doktor gözetiminde olmakta yarar var