Raymalifalitiko Canım 2 ay varsa Mayıs sonu gibi başla.Halıları yıkamaya ver,camları eşine sildir.Kapıları yavaş yavaş sen sil.Mutfak alt dolaplarını sen sil üstü yine eşe devret hatta çok pis değilse mutfak dolaplarını doğumdan sonraya bırak ya da hemen yap daha zor.Benim 1 ay var,halıları çarşamba verip yavaş yavaş hergün 1 oda şeklinde başlıycam.Şu dönem dışarıdan birini almak çok doğru gelmiyor.Ben birini alsamda covid yüzünden her yeri tekrar silerim içim rahat etmez biliyorum kendimi😞
Birde doğum zamanı covid olursan şehir hastanelerinde doğum yapıyormuşsun,özel hastaneyse gittiğin hastane hiç riske girme.Ben bu yüzden son zamanlarda ailemle bile görüşemiyorum..