Raymalifalitiko canım aradıgın gibi birini bulmak o kadar zor kı. Bnım senedir devam ettiğim abla var. O gelıyor hem guvenıyorum hem işini begenıyorum. O gelemedıgı zamanlarda baska abla da geldıgı oldu ama içime hiç sinmedi. Bayramdan snra tekrar cagırcam bır de dogum olmadan cagırırım 2 bucuk ay var bnımde. Bn grnelde dolap içlerini yapıyorum kıyafet falan, fortmantoyu yapıyorum, ayakkabılık dolabını falan duzeltiyorum yıkıyorum. Mutfak dolabın içlerini camları, makınelerı buzdolabını cekıp sılıyor kapıları peteklerı acıyor sılıyor. Balkonlarım var ıkı tane teras yıkıyor. Koltuklarımı sandalyelerımı siliyor, halıları yıkamaya veriyorum zaten. Beyaz esyalarım var cifliyor. Camsil zaten bende kullanmıyorum normal temızlıkte tozları su yapıyorum sil kurula. Abla gelınce cifliyor. Banyo yu yıkıyor veya duruma gore sılıyor. Normalde perde işine girmiyorlar ama abla artık bnı bıldıgı ıcın yardım edıyor yada ben asıyordum hamıle olmadan once. Koltuklar falanda extra ucrete giriyor normalde ama dediğim gibi 3 seneyi gectiğinden ufak tefek seylerde bırbırımıze nazımız gecıyor. Memlkete falan gıttıgımde gelmeden 1 2 gun oncesınde de gelıyor. Gitmeden ılaçlatıyoruz bız ablada bız gelmeden temızlıyor guvenıyorum da Allah razı olsun bın kere.