Momandbabyy ilerisi için tecrübemi paylaşayım o zaman 🤗 40+5 öğleninde nişanım gelmişti gecesinde de bebeğim toparlanıyordu 1 dkya yakın ve bu 5dk da bir tekrarlanıyordu. Önceden böyle düzenli olmadığı için heyecanlandım 😂 40+6nın ilk saatlerinde hastaneye gittğimizde 1cm açılma olduğunu söylediler iyi ki gitmişim hastaneden dönecekken suyum geldi yatışımı yaptık 🤗 yani demem o ki kasılmalar düzenliyse doğum başlangıcı olabilir