Merhaba kızlar 26+2 haftalığız. Bu aralar bebeğim toplanma gibi değil de sanki bi tarafa kafasını ya da poposunu dayıyor gibi. Böyle nasıl desem göbeğimin sol tarafı arada yumru gibi oluyor dokununca böyle top gibi bişey varmış hissi veriyor. Komik geliyor ama normal mi bilemedim. Yaşayan var mı?