Sose Fatmaada2015 doğru haklısın cihazla gerçeği aynı olmuyor olsa bile bebek doğunca şişliği iniyor haliyle.. Bizimki de 36 +2 3 kilo şuan
Hzldnz Madinanin-Annesi merhaba cnm bugün kontrolümüz vardı. Çatı muayenem iyi geçti fakat bebek kanala inmiyor. O yüzden 12 Mayıs’a gün verdi. Suni sancı ile başlatacak doğumu. Olmazsa sezeryan olacak😔
Madinanin-Annesi Hzldnz Allah yardimcin olsun.Mayisin 10 nu bende gidicem bakalim noluyor.Bebek yanmi uzanmis?benim kizim yan uzanmis.Iyi olur insAllah hayirlisi olsun uzulme yeterki ikinizde sag salim olunda