Madinanin-Annesi Nasılsınız Anneler?🌸Kaç Gün Kaldı?Biz Tek Rakama Düstük SON 9 GÜNÜMÜZ Ve Ben O Kadar Yoruldumki.Sisim Ve Karnimin Chok Büyük Olmamasina Ragmen Genede Yorgunum Ve Gucsuzum.Bir an Once Dogurmak Istiyorum🌸Artik Yorgunlukdan Korkuda Kalmadi🤪😁🥰
Fatmaada2015 Madinanin-Annesi son 5 günümüz Cuma günü sezeryan olacağım inş yürüyemiyorum taşıyamıyorum çok kötüyüm artık bitsin istiyorum
ozlmm123 Madinanin-Annesi benim son 19 ama ben bile dayanamıyorum artik 35 +4 teyim ama çok aşırı yorgunum normal mi bu arkadaslar
Madinanin-Annesi Fatmaada2015 aynen vallaha bende cok yoruldum yani.Allah yardimcinolsun sag salim alasin kucagina guzel buyutesin bebegini insAllah
Madinanin-Annesi ozlmm123 normaldir canim 30dan sonra insan ister istemez artik yoruluyor cok.Eller kollar sisiyor bebis agirlasiyor.Birde son gunler gecmiyor ya.Yani 30dan cok guzel ilerledim bu son gunler artik gecmiyor.
ozlmm123 Madinanin-Annesi ay valla canim bir günde elim ayağım sisti çok ağırlardım ve daha 19 gün var
Fatmaada2015 Sose walla ben pek cihazlara güwenmiyorum her zaman 300-400 gr kadr fazla yada eksik çıkıyor şuan 38 haftadayız şimdi çıktım doktordan 3.800 dedi ama bence 3.600 anca olur
Sose Fatmaada2015 doğru haklısın cihazla gerçeği aynı olmuyor olsa bile bebek doğunca şişliği iniyor haliyle.. Bizimki de 36 +2 3 kilo şuan
Hzldnz Madinanin-Annesi merhaba cnm bugün kontrolümüz vardı. Çatı muayenem iyi geçti fakat bebek kanala inmiyor. O yüzden 12 Mayıs’a gün verdi. Suni sancı ile başlatacak doğumu. Olmazsa sezeryan olacak😔