Ben decavit yaklasık 3. Aydan beri kullanıyorum gebeliğimi 6 haftalıkken öğrendim o hafta folik asit başladık 2 hafta folik asit kullandım sonra doktor hemen Decavit e geçirdi ama 7. Ayımda decavit karaciğer enzimlerimi biraz yükselttiği için bıraktık şimdi kullanmıyorum ama yükseltmeseydi devam edecektim bu kişiden kişiye değişen bir etki zaten bende böyle bir etkisi oldu aylar sonra bıraktık kullanmanın da doktor kullanın dediği sürece kan değerleriniz de iyiyse bi sakıncası yok