Hamile çekimi yapicakdik bu son günlerde tabi yasak geldi filan ama çok güzel hayallerimiz vardı bizim düğünümüz olmadı cekimimiz de bebegimizle yaparız çekim demistik nasip değilmiş. Hayallerim, Heveslerim hepsi kursağımda kaldı tek destegim evlâdım onu bir kucağıma alsam sag saglim koca dünyada 1 kişi daha olacakmış gibi hissediyorum