Bende 35+6 olucam o kadar korkuyordum ki hem sezeryan hem normalden eşim hep destek oluyordu 1 aydır cezaevinde ne zaman çıkar belli değil yapayanliz kaldım sanki bebeğim için ayakta duruyorum ama ne korku kaldı ne stres ne olacaksa olsun diyorum 1 ay önceki beni hissettiklerimi bile o kadar özledim ki Cun ku hissizlestim yerde miyim gökte miyim bilmiyorum.