Figennn Esrarinnnn inşallah canım benim😚 hayırlı olsun sanada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏼
AyseEmre Figennn adetin kac gün gecikti camım benim 4 gun gecmisti ikinci cizgi yok denecek kadar silik cıkmıtı ama aksamında gidip kan vermiştim hamile oldugumu ogrendim 🙏 sende hamilesindir inşallah 😍
Figennn AyseEmre 5 gün kdr gecikti cnm Karnım da ağrıyo sanki adet olucakmışım gibi. İnşallah hamileyimdir🙏🏼 Kan testinde sonuçlar hemen çıkıyomu
ozgeege Canım zaten 2. Çizgi herkesin silik çıkıyor diyorlar bence de hamilesin ama yine de kan testi yaptırmanda fayda var 🤗
gokturksmom Silik de olsa kesin hamilesindir benim bi arkadaşımın hiç yok gibiydi zar zor görünüyordu ikinci çizgi o da hamile çıktı sen içini rahat tut 🙏😊😍
Mrvbsk Benim de öyleydi hatta silik bile denmez yok gibiydi. Benden Başka herkes çizgi yok burada dedi. Ben görüyordum ama orada belirsiz de olsa bir çizgi vardı. Bir kaç defa daha yaptım hepsi aynıydı ben de dayanamadım gece 10 da acile gidip kan verdim ve şuan 35 haftalık hamileyim🙏🏼 Rabbim gönlüne göre versin
AyseEmre Figennn aynıları bende de olmustu canım adet olacakmısım gibi hatta ben kesin adet olurum ya falan diyordum ama hamileliktenmiş. Evet hemen cıkıyor acile git ver kanı bekleme polikinliği falan☺️ Ben oyle yapmıstım 1 saat sonra cıkmıstı☺️
ozgeege Figennn şimdiden hayırlı olsun canım sağ Salim kucağına al inşallah bebişini diyelim o zaman 🙏🏼🤗
Figennn AyseEmre Bende kesin hasta olucam sandım hiç beklemiyodum, yurt dışında yaşıyorum canım pazartesine kalıcak artık kısmetse ☺️🙏🏼
gokturksmom Figennn pardon canım ya bugün eşimin arkadaşından da güzel haber aldık da onlar da şüpheliydi o sandım 😂😊
Derya433 Figennn hayırlı olsuuun benim de öyle çıkmıştı hamileyim 9 haftalık benim de silik çıkmıştı hastane de test yaptır hemen
Figennn Derya433 Teşekkür ederim canım. Sende yenisin sanada hayırlı olsun Allah sağlıkla almayı nasip etsin kucağına inşallah🙏🏼