Figennn Kızlar sorum var sizlere. Dün test yaptım ikinci çizgi silik cıktı acaba hamile ola bilirmiyim🤔 Çok istiyorum bebek sahibi olmaya🙏🏼
esrmhmt Figennn bugün bir arkadaşım aynı oldu test yaptırdı hamileymiş, kesin hamilesin istersen etiketle beni test yaptırınca o derece eminim😁
Liladrian Figennn Benim de öyle çıkmıştı, arkasından 2 test daha yaptım ikincisi daha koyu üçüncüsü resmen çizgiydi, akşama kan testinde de doğrulandı, hamileydim. Hey gidi günler hey, hayırlı uğurlu olur inşallah 🖤
Figennn Bu akşam yine yaptımdı, dünki testen biraz daha silik ti sanki ikinci cizgi. Hafta sonunu geçireyim kan testi yaptırıcam inşallah🙏🏼
Dilekahinzen Bende adetime 4 gün kala erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı. Sonraki iki gün daha denedim gittikçe koyulaşmaya başlamıştı
Esrarinnnn Figennn Benim ilk gebeligimde de suanki gebeligimde de silik çizgiydi ikinci çizgi bence hamilesin☺😍
Figennn Esrarinnnn inşallah canım benim😚 hayırlı olsun sanada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏼