aysegulbey01 ilk gebeligimde. Zorunlu sezwryan oldu devlette. Bebeği yeşil kalın bişey sarmoslardı benek ayrı yerdeydi ben uyanınca ikimizi birlikte yukarı çıkardılar. Çıkınca eşimden bebek ve vlbenim kıyafetlerimi istediler. Önce beni giyindirdiler sonra çantayı aldı bebeği giyindirdi kendi çıkardı içinden hasta bakıcı. Göbek kordon kısmı kanlı oluyor ilk alttan giyindiren zibin biraz kalındı kan dış kıyafete gecmedi. Eğer alt zibin ince olsaydı üst kıyafetine geçerdi. Sonraki giyindirdigim zibinlarda aynı şekilde göbek kısımları lekeli oldu.