Deletedmom_5 Haftadayım kabızlıkla başım belada. Hamileligimin en başından beri var ama hic Bu kadar kötü olduğumu bilmiyorum. Yağ içtim, dubhalac içtim kivi yedim bol su içiyorum hareketli biriyim içimde taş olmuş resmen karnıma ağrılar saplanıyo çıkmıyo ıkınsamda olmuyo makattan kan geldi hemoroid oldum galiba en sonunda of napcam ben ☹️
pink_dream25 Deletedmom_5 sabah aç karnına 5 gün kurusu kayısı ye üzerine 2 bardak su iç bende hepsini denemiştim. Bitek bu işime yaradı
HavvaK Deletedmom_5 kayısı kurusunu sıcak suya ıslatın. Ilıyınca gelip gidin yiyin. Emin olun fayda göreceksiniz
Nilya88 Deletedmom_5 ay bende hamile kaldığımdan beri afedersin ishalim hep hiç geçmedi niyeki acaba geçmiş olsun bı arada kuru kaysı iyi gelir
Mercimekmom Deletedmom_5 lavaboya oturmadan peçeteye bebek yağı döküp sil o yumuşatıyor acımıyor birde klozete oturuyorsan ayak altına yükselti koy vileda kovası koyuyorum ben
eaktr HavvaK kesinlikle gün kurusu kaynatıp hoşaf gibi için, tanelerini de yiyin. Bir kaç gün sonra rahatlarsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
MercimekveAnnesi16 Deletedmom_5 kayısı kurusunu kaynatın suda hem suyunu için hemde kayısılarını yiyin
damlali Deletedmom_5 banada dubhalac filanda fayda etmeyince hap verdi doktorum doktorunuzdan bekunis hapı isteyin 20.haftadan benti gümden bi tane omu icerek tuvalete gidiyorum
damlali Deletedmom_5 babam verdiği hap zararlı değil dedi bebeğe sadece bağırsağındaki etki eder dedi bence kesin çoözüm doktora bekunis diye sorun bu arada doktorum riskli gebelik uzmanı benimde bi riski olsam vermezdi sanırım
Merveyzc1661 Deletedmom_5 banada hicbiri fayda etmemisti kuzu bende soguk sut icerek ac karnina sabahlari rahatladim sonrasinda magnezyum basladik duzene girdi arada yine oluyor ama soguk sut bana cok iyi geldi
Masli Deletedmom_5 bende kabızlık çekiyorum iki güne bir duphalac içmazsen işe yaramıyor iki kapak dolusu işe yarıyor
Esenburhan123 Deletedmom_5 ayy Allah yardım etsin gerçekten çok zor okurken tekrar yaşadım bol bol su iöerek buldum çözümü
Babyyyymother Deletedmom_5 kayısı ve kuru üzümden hoşaf yapın için hergun kefir içebilirsiniz, sabahlari bir kasik zeytinyagi yiyebilirsin, bolca erik yiyin cok ise yarıyor ve en az 3 lt su tüketmeye çalışın ise yarayacaktır inşallah 🌸
Deletedmom_5 Babyyyymother şuan açık market olsa kefir probiyotik yoğurt falan alcam ama malesef evdede şuan onlar yok
Umi21 Deletedmom_5 bende cok çektim kabızlıktan duphalacla beraber fitil alırsan biraz daha etkili olur ama kesin cozum değil doktorum kullandığım ilaçlarımı değiştirdi ben ondan sonra rahatladım
Umi21 Deletedmom_5 bende ferplex fol kullanıyorum tek kullanımlık şişelerde şurup şeklinde vitamin olarakta re genesis max kullanıyorum bunu devlet karşılamıyor biraz pahalı ama cok iyi geldi bana
Babyyyymother Deletedmom_5 eğer zeytinyagi varsa bir kaşık yutun direk.Yarinda artik marketten kefir fln alırsınız insallah gecer biran önce duzene girersiniz zor bir durum😕
Esenburhan123 Deletedmom_5 ben doktorun verdiği bugün vitaminleri bıraktım kullanmayı Demir ilacıda etkilemişti ve bol bol su